Натиснете TV

Трябва да го завъртите, за да го спечелите
Половината
Икона media.svg
Спрете пресите!
Искаме снимки
на Спайдърмен!
  • Журналистика
  • Вестници
  • Всички статии
Екстра! Екстра!
  • WIGO свят

Натиснете TV е денонощен международен новинарски канал на английски език със седалище в Техеран и собственост на Ирански правителство, което се опитва да се представи като независима алтернатива на други международни англоезични медии (Like Ал Джазира , но може би по-близо до RT ). Ако сте в Иран и по-скоро бихте избегнали бичувания или по-лошо по-добре не критикувайте прекалено много.


Каналът има силно антисемитски позиция, нещо, което дори е накарало уебсайта му да пусне статия от бял националист Майк Статис. В него той твърди, че еврейска мафия е завладяла Америка и обезкуражава белите да се чувстват горди от расата си.

Press TV имаше дъщерно дружество, притежавано и оперирано в него Великобритания , Press TV Limited, която продуцира програми за него. Каналът беше разследван от регулиращия орган на Великобритания за излъчване Ofcom след излъчване на инсценирано интервю. Press TV отговори, като проведе проучване: „77, 82% от участниците заявиха, че основната цел на засилващия се натиск на правителството на Обединеното кралство върху иранската новинарна мрежа е да заглуши телевизионния оператор, тъй като хвърля светлина върху тъмната страна на британската политика в рамките и извън границите й. - заяви Press TV.


Каналът също така заяви, че Ofcom 'се състои предимно от бивши ръководители на Channel 4 и BBC, някои от които са добре свързани и повлияни от мощни Ционист политиците 'и че председателят на Ofcom Колет Боу' се радваше на изключителната подкрепа на Питър Манделсън, основният икономически плановик на Труд страна, която е Еврейски политик с очевиден ционистки начин на мислене. '

По-късно Ofcom тръгна след канала с мотива, че лицензираната във Великобритания, собственост в Иран, нарушава Закона за комуникациите. Press TV получи избор между прехвърляне на редакционен контрол във Великобритания или прехвърляне на лиценза си за излъчване в Иран. Press TV не направи нито едното, а лицензът му за излъчване в Обединеното кралство впоследствие беше отнет.

Press TV все още излъчва 24 часа в денонощието 7 дни в седмицата на сателит и излъчва през Интернет.